loading...

دانلود آهنگ های جدید

بازدید : 58

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام حاجت

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام حاجت

Download New Music Mehdi Yarrahi Hajat

 

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت

آهنگ جدید حاجت با صدای مهدی یراحی از تهران موزیک منتشر شد

آهنگ حاجت با سه کیفیت ۳۲۰ و ۱۲۸ و ogg و با لینک مستقیم در وب سایت تهران موزیک قرار داده شد

برای دانلود تمام آهنگ های مهدی یراحی به قسمت دانلود فول آلبوم

و برای مطالعه بیوگرافی مهدی یراحی به قسمت بیوگرافی مراجعه فرمایید

برای دانلود آهنگ حاجت از مهدی یراحی بر روی لینک های زیر کلیک کنید

متن ترانه مهدی یراحی حاجت

من ازت حاجتمو میگیرم بین
قلب من و تو عاشوراس
اگه جایی توی دنیا باشه واسه درمون یه عالم اینجاست
تو طبیب همه ی دنیایی بین من با همه تبعیذی نیست
!!!
منجی بدتر از اینا بودی واسه تو حاجت من چیزی نیست
من ازت حاجتمو میگیرم از تو که از یه جهان آزادی
از تو که مطمئنم تو مسلخ حاجت قاتلتم میدادی

من ازت حاجتمو میگیرم از تو که از یه جهان آزادی
از تو که مطمئنم تو مسلخ حاجت قاتلتم میدادی

تو که با رفتنت از این برزخ نصف این حالمو مجنون کردی
حال من بدتر از اونایی نیست که تو با معجزه درمون کردی
خواب دیدم تو نجاتم دادی خواب دیدم تو شدی تعبیرم

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی به نام حاجت


بخدایی که تو سجدش کردی من ازت حاجتمو میگیرم
بین قلب من و تو عاشوراس اگه جایی توی دنیا باشه
واسه درمون یه عالم اینجاست

من ازت حاجتمو میگیرم

 

mamli یکشنبه 30 آبان 1395 زمان : 14:30 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک , سایت موزیک
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 157
  • بازدید ماه : 142
  • بازدید سال : 2,696
  • بازدید کلی : 27,153

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد