loading...

دانلود آهنگ های جدید

بازدید : 128

 

دانلود آهنگ جدید مهرداد یکتا بنام دارو ندارم

Download New Music Mehrdad Yekta Daro Nadaram

 

ترانه: عرفان سلیمی – موزیک: اشکان خشایی – تنظیم: فرشاد فارسی

دانلود آهنگ جدید مهرداد یکتا بنام دارو ندارم

 

نزدیکم به عشق و رویاهام
تا تو رو می بینم تا تو رو می خوام
خوشحالم دستاتو می گیرم
من بی تو می میرم من با تو دنیام
با فکرت خودمو می شناسم
تو مهمی واسم رو تو حساسم
قول می دم تا ته این دنیا
سهم خودت باشه همه احساسم

دارو ندارم  گل بهارم
دوست دارم دوست دارم
عشقت تو جونم با تو می مونم
دوست دارم دوست دارم

یادم نمی ره تا چشماتو دیدم
به اون آرامشی که می خواستم رسیدم
آرزوهام با عشقت بر آورده می شه
واسه تو این آهنگو می خونم همیشه

دانلود آهنگ جدید مهرداد یکتا بنام دارو ندارم

Download New Music Mehrdad Yekta Daro Nadaram

 

ترانه: عرفان سلیمی – موزیک: اشکان خشایی – تنظیم: فرشاد فارسی

دانلود آهنگ جدید مهرداد یکتا بنام دارو ندارم

 

نزدیکم به عشق و رویاهام
تا تو رو می بینم تا تو رو می خوام
خوشحالم دستاتو می گیرم
من بی تو می میرم من با تو دنیام
با فکرت خودمو می شناسم
تو مهمی واسم رو تو حساسم
قول می دم تا ته این دنیا
سهم خودت باشه همه احساسم

دارو ندارم  گل بهارم
دوست دارم دوست دارم
عشقت تو جونم با تو می مونم
دوست دارم دوست دارم

یادم نمی ره تا چشماتو دیدم
به اون آرامشی که می خواستم رسیدم
آرزوهام با عشقت بر آورده می شه
واسه تو این آهنگو می خونم همیشه

 

mamli سه شنبه 15 تیر 1395 زمان : 19:51 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک , سایت موزیک
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 444
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 572
  • بازدید ماه : 768
  • بازدید سال : 3,322
  • بازدید کلی : 27,779

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد