loading...

دانلود آهنگ های جدید

بازدید : 57

دانلود آهنگ جدید آرشاوین بنام جاذبه هات

Download New Music Arshavin Jazebehat

ترانه : عاطفه حبیبی – تنظیم و میکس و مستر : ایوب بزم – ملودی : آرشاوین

 

دانلود آهنگ جدید آرشاوین بنام جاذبه هات

دارو ندارم رو به پای تو بریزم
خیلی کمه پیش چشای تو عزیزم
هیشکی نمیدونه چه زجرایی کشیدم
تا که رسیدم پیش تو تنهایی

همه جوره
من همیشه
اگه دارم هوات و
جذابی و دوس دارم من جاذبه هات و
نمیتونه توو قلبم کسی بگیره جات و

می دونی دوست دارم و قلبم واسه تو بدجوری میکوبه توو سینه
تب عشق آره همینه

کم کم توو دلم جاشدی انگار همه دنیا شدی دیوونتم از بس
عشق دیوونه کنندس

چی مث لبخند تو ارامش محضه
دل ندارم اینجا نباشی تو یه لحظه
حتی توو بیداری و خوابم تو خیالم
خوب میشه حالم وقتی تو اینجایی

 

mamli یکشنبه 13 تیر 1395 زمان : 13:00 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک , سایت موزیک
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 532
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 660
  • بازدید ماه : 856
  • بازدید سال : 3,410
  • بازدید کلی : 27,867

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد