loading...

دانلود آهنگ های جدید

بازدید : 79

 

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا علیخانی بنام فصل من

Download New Music Hamidreza Alikhani Fasle Man
تنظیم و میکس و مستر : سعید جرا – ترانه و ملودی : امید تات

دانلود آهنگ جدید حمیدرضا علیخانی بنام فصل من

صبحه زمستون ک میره سمت بهارو
خورشید گرمی ک میزنه رو سبزه زارو
حسی از تو پر کرده بدجور این لحظه هارو
میبیندمت میبندم من وقتی چشامو
این بهارو عطر گلا رو
میبینم وقتی ک خیرم تو چشاتو
صدا کن بازم صدا کن
این بهار رو با لبخندت بازم صدا کن
این نم نم مال بارونه ک میباره
توی کوچه عطر کاگل توی بهار
دستام کم داره دستو میخواد
این هوا عشق فصله تازه بودنه تو
این اخرای فصل سرما
ازتو جدا نیست فکر من
از این غروب تا صب فردا
از عشق رها نیست قلب من
با تو تمومه دیگه دوری
از غم چ کم شد سهم من
من این نسیم رو دوست دارم

 

 

mamli پنجشنبه 10 تیر 1395 زمان : 17:08 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب
کد امنیتی رفرش

درباره ما
دانلود آهنگ جدید , دانلود موزیک , سایت موزیک
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 305
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 19
  • بازدید امروز : 506
  • باردید دیروز : 42
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 634
  • بازدید ماه : 830
  • بازدید سال : 3,384
  • بازدید کلی : 27,841

  • نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد